Arrowhead
Een humoristische en absurdistische vorm van cinéma vérité. De nooit helemaal volwassen geworden Ray Bud leidt een reportagefilmploeg rond in de wereld van zijn jeugd. In een hilarische monoloog schetst hij de naargeestigheid van het leven in een grootschalig rationalistisch hoogbouwcomplex en fantaseert over spectaculaire archeologische vondsten uit de prehistorie. (GjZ)