De oogst van de stilte
Documentaire over de invloed van Mao's culturele revolutie op de muziek en het dagelijks leven in China. Centraal staan vijf Chinese componisten die pas eind jaren zeventig in aanraking kwamen met de - als anti-revolutionair bestempelde - westerse klassieke muziek.