Conducting Mahler
Documentaire waarin de interpretatie van de composities van Gustav Mahler door de dirigenten Haitink, Chailly, Muti, Abbado en Rattle centraal staat. Repetities van de orkesten, doorsneden met interviews met de dirigenten waarin zij hun ideeën uiteenzetten over hoe zij het werk van Mahler zien.