Bitings and Other Effects...
Dansfilm waarin twee mannen en drie vrouwen een caleidoscopische reis terug in de tijd maken. Middelpuntvliedende krachten voeren hen naar de rommelige balzaal van een barok paleis. In de chaos voltrekt zich de uiteindelijke versmelting van de personages met hun omgeving.