Taiwan Shonen
Dwaze Yuri gaat samenwonen met zijn vriendin Maki in Koenji, Tokyo, zodat hij zich over zijn dagelijkse behoeften geen zorgen meer hoeft te maken. Yuri, toch onbetrouwbaar, heeft twee andere vriendinnen, Masami en Maya. Hij 'bezoekt' hun woningen met zijn super8-camera en houdt dit geheim voor Maki. Yuri en Maki waren ooit voorbestemd een kind te krijgen, maar daar zijn ze allang niet meer droevig over; opgelucht overigens evenmin. Zonder dat er een speciale reden voor is, duren de bewegende beelden en geluiden voort.