Sleep With Me
Een lichtvoetige moderne komedie waarin het aloude thema van de driehoeksrelatie op een frisse manier bij de hoorns wordt gevat, mede dankzij de bijzondere manier waarop het scenario tot stand kwam; zes schrijvers namen ieder een deel voor hun rekening. De film speelt zich af in Los Angeles en de nabijheid van Hollywood is letterlijk en figuurlijk voelbaar. Joseph (Eric Stoltz) en Sarah (Meg Tilly) staan op het punt om te gaan trouwen. Aan de vooravond van hun huwelijk realiseert hun beste vriend Frank (Graig Sheffer) zich dat hij verliefd is op Sarah. Tijdens een feestje geeft Frank Sarah in het bijzijn van Joseph en alle andere aanwezigen een gepassioneerde zoen. De haat-liefde-driehoeksverhouding is een feit als Joseph niet alleen Frank zijn gedrag kwalijk neemt, maar ook Sarah de kus verwijt. Op een volgend, groot, feest komt het tot een knallende confrontatie tussen de drie.