Le 20 heures dans les camps
Portret van een team dat een dagelijks televisiejournaal verzorgt. Geen gewoon team, maar een groepje bevlogen en betrokken amateurs die met elkaar gemeen hebben dat ze in het vluchtelingenkamp Roska, vlakbij Ljubljana wonen. Jonge Bosnische vluchtelingen die voor hun medekampbewoners een zo echt mogelijk journaal maken, met leaders, een tune, vaste presentatoren, een selectie uit het internationale nieuws en eigen reportages uit het kamp. Chris Marker volgde de jonge ploeg van de ochtend tot de avond op 13 juli 1993 terwijl zij hun programma voorbereidden, draaiden, monteerden en uitzonden. Hij maakte ook interviews met andere kampbewoners en vroeg ze naar de betekenis van hun eigen journaal. Via deze invalshoek geeft Marker een persoonlijk portret van een vluchtelingenkamp in het voormalige Joegoslaviƫ en tegelijkertijd levert hij kritiek op de internationale televisieverslaggeving over de burgeroorlog in dit verscheurde land.