Jinye Xingguang Canlan
Tegen de achtergrond van een woelige tijd, waarin een heftige onderwijs-politieke strijd woedt, vertelt Ann Hui in het ontroerende verhaal over Caimei To. Zij is een al wat oudere populaire lerares op een middelbare school. Huang, een van haar leerlingen, wordt verliefd op haar en ontregelt haar wankele evenwicht, want ze weet niet wat daarmee aan te vangen. Dan leert ze een jonge kapper kennen en herinnert zich hoe ze, toe ze zelf student was, een korte affaire had met een oudere man, haar docent Cheung. De gebeurtenissen worden haar te veel, zeker wanneer ze na lange tijd Cheung terugziet.