Grosse fatigue
Komedie en quasi-docudrama waarin Blanc zelf de hoofdrol speelt en net als andere bekende persoonlijkheden zichzelf speelt. Blanc is beroemd, maar zijn roem verwordt tot een nachtmerrie als hij steeds agressiever wordt achtervolgd en hij bovendien het slachtoffer wordt van vreemde misverstanden. Zijn fans bestormen hem nog wel, maar niet langer voor handtekeningen; ze slaan en beledigen hem. De nachtmerrie eindigt met zijn arrestatie. Met hulp van de weinig voorspoed brengende Carole Bouquet begint hij langzaam in te zien dat dit nog maar het begin is van zijn nachtmerrie: de hel breekt nu pas echt los en Michel Blanc komt in steeds grotere problemen.