Amores
In het cursusjaar 1993-1994 verwezenlijkte de Cubaanse Filmschool EICTV een droom: een door leerlingen gemaakte lange speelfilm. bestaat uit vier verhalen, die losjes in elkaar verweven zijn. In het eerste verhaal heeft Lazaro gezworen maagd te blijven tot hij de ideale vrouw zal hebben gevonden. Jaren later bezorgt het lot hem een te vondeling gelegd kindje. In het tweede verhaal keert een jonge vrouw terug naar haar geboorteplaats en raakt verstrikt in problemen met haar vader. Het derde verhaal laat zien hoe een politicus verliefd wordt op de vrouw die hij heeft ingehuurd om de leider van zijn partij te vermoorden. In het vierde verhaal ten slotte gelooft de non Macia dat het tekort aan vis in een vissersdorpje een proeve Gods is. Samen met een vreemde man die ze zojuist heeft ontmoet, veroorzaakt ze een wonder.