Onder de bomen
Sfeervolle en experimentele verkenning van een plek, een film over kijken. Een jaar lang werd iedere zondag een aantal opnamen gemaakt in het Amsterdamse Vondelpark, met een klassieke 16mm handcamera, voorzien van een veer die shots van maximaal twintig seconden toestaat. Belangrijker dan de techniek en de werkwijze was evenwel het gevoelige oog van de makers en de wil om het voorspelbare, anekdotische en clichématige te vermijden.