My private war
Uniek en nooit vertoond filmmateriaal dat door zes Duitse soldaten opgenomen is tijdens de Duitse invasie van de Sovjet-Unie. Door de specifieke invalshoek, die van amateurfilmers, en het gebruik van 16mm kleurmateriaal, geven de films een geheel ander beeld van het Oostfront dan we tot nu toe kennen.De makers van de beelden werden opgespoord en geïnterviewd. Hun enthousiasme over de technische kwaliteit van de beelden, geeft de film een wrang inzicht in de perfectie van het nazi-apparaat.