Discussions caused by a film's filming being stopped
Al een week nadat hij begon te draaien werd de jonge Chinese filmmaker Zhang Yuan door de overheid gedwongen de opnamen te stoppen van zijn nieuwe speelfilm Chicken feathers on the ground. En dit alleen omdat Zhang een onafhankelijk geproduceerde film, Beijing bastards had geregisseerd en de film op diverse internationale filmfestivals werd vertoond (en op dit festival wordt vertoond).In deze documentaire praten verschillende mensen over dit incident, onder wie de popster Cui Jian (hoofdrolspeler in Beijing bastards), documentairemaker Wu Wenguang en een aantal leden van de crew van Beijing bastards en Chicken feathers: Zhang Yuan, de schrijvers Liu Zhenyun en Tang Danian, camera¡man Zhang Jian en producent Song Jing.