Numa beira de estrada
Langs de kant van de weg woont een man die niets anders doet dan spijkers op de weg te plaatsen, zodat hij de lekke banden van passerende auto's kan vervangen. Zijn methodische en miserabele bestaan wordt verstoord door een vreemde zwerver.