In haar meest recente videofilm geeft Sadie Benning haar ontmoeting met een 'bad girl' vorm met behulp van uit Hollywood afkomstige stereotypen die door sekse en genre bepaald worden: de rebel, de platinablonde vrouw, de gangster, de zwoele balladezanger uit de jaren vijftig, en de vamp met zwaar opgemaakte oogleden. De zwart-wit Hollywood-pose-met-sigaret, het romantische slow-dancing en versneld weergegeven heavy-metal shots van het leven op straat; deze en andere beelden leiden de toeschouwer door de love-story. Maar Bennings video gaat verder dan romantische fantasie: ze beschrijft ook de andere facetten van de fysieke aantrekkingskracht, waaronder angst, geweld, lust, schuld en totale opgewondenheid. 'It wasn't love, but it was something', aldus Benning zelf.