Dichter bij de zee
Een bescheiden en liefdevol portret van een kleine enclave ouderwetse zomerhuisjes aan het Noordzeestrand. Op de geluidsband staan flarden van gesprekken met de bewoners van de huisjes, die zelf niet in beeld komen. Visueel gezien zijn de hoofdrollen weggelegd voor de huisjes, het strand en de zee. En, op een steenworp afstand, het zware industrielandschap van de Hoogovens bij IJmuiden.