So Low You Can’t Get Over It
Landscapes that burn and flood, shift and collapse in an unstable world. Human figures stare at cellphones while floating down the river and falling from the sky. An abstract exploration of the known that becomes unknown, in which animated paintings manifest the uncertainty that surrounds us.