Lois has won a cruise in a radio contest. A videographer needs a quote from her, but Lois has other plans.
From a birth to an onset of dementia, and from Tahrir Square to Trump’s inauguration; a pertinent ode to people.
Two teenagers venture into the unknown. An allegory for a generation ready to face the world on its own terms.