Neck ‘n’ Neck
In 2018, even media not usually interested in film-historical excavations reported a sensational find: a private collector in Japan identified one of his possessions as an abridged version of an early Disney work officially presumed lost. And here it is, restored by the Kobe Planet Film Archive with the support of IFFR. Screens before Tange Sazen and the Pot Worth a Million Ryo.