What happens inside a Poké Ball with space and time? This is one of several questions we face in a tale told in amphetamine-fuelled voice-over. The repeated act of zooming into a multi-purpose residential skyscraper breaks open modern family domestics to reveal increasingly bizarre tableaux. A papier-mâché Pikachu stares ahead, knowing all the answers.