Land of Desire – Happy Is the New Black
It all starts with desire. Marketeers create behavioural profiles that reveal more about us than our DNA does - by tracking our desires using metadata retrieved from apps, social media and websites. Land of Desire questions our increasingly consumerist society and desire-driven media landscape. To what behaviour does desire lead us?