Swinnen combines his animated interpretations of Kurosawa, Kubrick and other high-calibre names with much more prozaic images of anime girls and computer-game heroes. Formally, he contrasts traditionally drawn, figurative images in black-and-white with aggressive, purely artificial colour gradients.