Shibuya – Tokyo
As a following sequence to Tokyo - Ebisu, this film shows the views around the exits of twenty stations on JR Yamanote Line, from Shibuya to Tokyo clockwise. The images captured by the masking and multiple exposure techniques show the movements of people and vehicles on the street, and signs of train stations as backgrounds.