Monday 30 January: truth_tv truth_tv brings together several artists to discuss their work, exploring the nature of truth as represented by television. With: Geert Mul (artist) Perry Bard (artist) The Yes Men (cultural jammers) Moderator: Stephen Kovats (V2_)