Rome is photographed from a helicopter and is transformed into a city never seen before: a temporary installation, where center and suburbs, structure and infrastructure, seen from above, appear as a big scale model. A voyage of knowledge and discovery in which hierarchic relations, in terms of size and importance, are imagined in an original manner.