Moon is an experimental object in a laboratory. The experiment has made her transparent, against her will. The video is about the journey that Moon makes to her own life and investigates the term 'invisibleness' in human relations, through cider-identity and real human communication. Hung Wing Kit (1971) is at the moment a second-year student at the Hong Kong Polytechnic University, design department.