Happy Valley
Through processing a year of bewildering news and images from my home in Hong Kong, I’ve come to question the significance of dear memories and personal joy in the face of things falling apart. As the days teeter toward an uncertain future, Happy Valley cinematically probes the role of the so-called “little things”. A rendering of the perseverance of spirit in Hong Kong − an attempt at irony that can’t help but be emotional. (Simon Liu)