Zombies
A two-part music video on the pervasiveness of mobile technology. Shot over four days in Kinshasa, the Congolese-Belgian musician Baloji explores our obsession with being permanently online and connected. With a winking sense of humor and an overtly gaudy style, Baloji plays with an unusual blend of tribal and neo-futurist references.