Where Is My Body?
This audiovisual remix tries to unveil the dogma intrinsic to the television melodrama and to that mediatic morality where many clichés take a clear form, spreading virally in societies that question little or nothing about the information that the world of entertainment imposes on them. (Collectif Jeune Cinéma)