where i don't meet you
Shot on Super-8 and hand processed, the film's materiality is treated not only as a medium but also as a subject. Through a confusing poetry, a filmic atmosphere unfolds in a 'non-place', which recalls a moment lost between two time-spaces. (Vidéographe)