Based on a true incident in 2019 when a notorious pro-Beijing Hong Kong politician openly displayed his camaraderie with the triad goons who attacked peaceful protestors. Wong's sophisticated, compact drama goes beyond agitprop and grapples with complexities and tensions in the movement. The same district election featured here is documented in Memories to Choke On, Drinks to Wash Them Down.