Cathode-ray tubes versus celluloid: electrical signals enter into a dialogue with the photochemical particles in film emulsion. Canapa and Birot create images and sounds using a self-built generator which they manipulate using the latter and four film projectors. Sound and light waves vibrating in overwhelming unity.