Micro-performance by renowned Flemish theatre-maker Benjamin Verdonck is a magical machine that seems to operate itself in twilight. A Wunderkammer with an entrancing soundtrack and lots of ropes. The enchanting miniature of light and dark enhances your vision, challenging you to think outside the box.