There Is a Spider Living Between Us
Indian artist Tejal Shah wanders through the layers of female sexuality and desires, particularly the sexual act of tribadism, where two beings merge – fusing and becoming one. The film combines several techniques to produce a dream-like sequence, a space to reflect the nature of oneness.