Memories of the Spanish Civil War and dictatorship are still abroad in an unidentified land. The film emulsion, after Venezuelan filmmaker Adriana Vila Guevara partially buried it at mass grave sites, bears marks resembling scars. History is given a voice. With live soundtrack by Alfredo Costa Monteiro.