The Girl with Two Heads
18 year-old Anne explores issues of body image, self-perception and what it is to be a woman in the 21st century in two highly contrasting worlds: that of her traditionally ‘feminine’ mother, at home, and the world of the gym where she trains amongst like-minded people.