The Dominatrix Sleeps Tonight
Hairspray, skin and eyeliner are on full display as a gang of leather-clad, powerful women take over a traditionally male domain in this music video for the New York City club hit from the band Dominatrix. The clip was banned from television, but found its way into the Museum of Modern Art's permanent collection.