The Cloud House
Experiments at the Large Hadron Collider produce no images, as the research is based on statistical data. However, as its innermost sensor is actually similar to the construction of a camera, Heuninck tried interpreting the data as images. On his soundtrack he reconstructs an incident at an observatory from 1894.