Tell Me What 7 You Say
Pop star Charmaine Fong's catchy, searingly angry protest song. It's unprecedented to hear Cantonese cursing in a music video by a major star. And it's a rare – so far – political intervention by an industry insider (singers Denise Ho and Anthony Wong You-ming have sacrificed their commercial careers for their activism).