Superinca & The Galactic Green with visuals by eerieear
Superinca & The Galactic Green get the party going with a mix of captivating, danceable cumbia and potent rock. Expect scintillating keyboards, perfect guitar harmonies and endlessly swinging bass and drums. eerieear will use live coding to translate the music straight into colourful, (semi-)abstract images.