Spirit Matters
Spirit Matters is a silent monologue on the simultaneous perception of space and time. The film was constructed without a camera by writing directly on clear celluloid and then 'translated' by refilming the resulting strips on a light table so that they appear as 'subtitles' beneath the original inscription. (Re:Voir)