So It Goes
In 1940, Truus was living in Rotterdam with her mother Aartje. In 2019, her grandson Arjan, who lives in Amsterdam, is wondering how the first days of the war must have been for the two of them. Arjan makes an original reconstruction of a sunny day in spring in both cities.