Smile Driver
In an era where the omnipresence of videos, memes and social media make us both numb and restless, Wilson calls into question the notion of the invisible and the immaterial. She wonders if it is possible to reconsider seemingly invisible forces and the physical effects they have on a body. A deep excavation of pixels, histories and emotions.