Rocky Tales of Occupation
A voice-over guides the viewer through an underground depot of historic and imaginary relics, from the Alhambra to Romeo and Juliet's balcony. While the anonymous voice strings together backstory after backstory, a parallel history emerges from the darkness of this beautifully decorated limestone quarry, shaped by fantasy, boredom, faith and power.