Private Properties
A living room shrinks only to expand again in this morphing animation. The skilful line work reveals a cupboard, a door lock and a tap, but also personal items transitioning – increasingly urgently – into one another. Lilli Carré, whose graphic novels are published by Fantagraphics, created a forensic investigation of a private space which can continually change shape.