Portret van Olivia de Havilland
Jules Deelder turned 75 on 24 November 2019 and died less than a month later. Shortly before his death, 26 other unique characters from Rotterdam paid homage to him by reading part of his 'Portret van Olivia de Havilland': the epic 891 line poem in which Deelder reminisced about the 1950s. Miguel Santos will present work of Jules Deelder after the screening.