In Basim Magdy's imagined future, the increasing force of gravity has significantly changed life on earth, making it nearly uninhabitable for humans. Markings on the underside of standing stones allude to past catastrophes. Past, present and future merge in this poetic rumination on the impact of an irreversibly changed Earth.