Letter to the Free
Inspired by some of the greatest musical recordings and performances 'behind bars', Young imagines a time and place where jails and prisons are no longer filled with bodies but are ruins of a time of isolation, pain and absence. A film about our collective redemption. About second chances, forgiving mistakes, rehabilitation, love and exoneration.