Zeno van den Broek is a Dutch-born, Copenhagen-based composer and artist working in a multi-sensory way to research and express physical, social and acoustic notions. He utilises audiovisual means to create site- and concept-specific works and is adapting his audio-visual piece Breach to the kinetic installation SVNSCRNS with its seven rotating video screens and speakers. Developed by Klankvorm.