SVNSCRNS is a kinetic light and sound installation developed by Klankvorm, consisting of seven rotating video screens and speakers. For this exhibition at V2_ the Macular collective made a generative composition based on repetitive line structures and sound visualisation. The members of Macular share an interest in art, science, technology and perception.